Moderator: Community Manager
[Post Reply] [*]  Page 2 of 3  [ 30 posts ]  Go to page « 1 2 3 »
Author Message
ZACO8955
Post subject: Re: CVG A.P-HanibalPosted: January 20th, 2011, 7:43 pm
OH LA LA ! mon dieu qu'est-ce que j'ai fait !

j'en ai rien à faire d'être Français, j'en ai rien à faire de savoir dans quelle langue je dois parler, je vous le répète, moi j'utilise un traducteur, je veux pas déclancher un incident diplomatique sur des sujets de langage !

certes, ce dessin n'est pas le miens à l'origine , j'ai voulu simplement apporter ma touche personnel comme beaucoup d'entre vous !

Et ça fait 4 ans que j'observe les dessins de tout le monde sur le model Shipbucket, et certain ne sont si beaux et si réalistes que ça, en plus je dessine sur mon PC depuis trois ans.

Regarder sur mon album zaco8955 et pensez que j'en ai dix fois plus sur mon PC !

[Profile] [Quote]
ZACO8955
Post subject: Re: CVG A.P-HanibalPosted: January 20th, 2011, 7:44 pm
OH LA LA! my god what have I done!

I have nothing to do with being French, I have nothing to do know in what language I speak, I repeat, I use a translator, I want to trigger a diplomatic incident on topics language!

Certainly, this drawing is not mine originally, I just wanted to add my personal touch as many of you!

And it's been 4 years since I watch the drawings of everyone on the model Shipbucket, and some are so beautiful and so realistic that, plus I'm drawing on my PC for three years.

Look on my album and zaco8955 think I have ten times more on my PC!

[Profile] [Quote]
ZACO8955
Post subject: Re: CVG A.P-HanibalPosted: January 20th, 2011, 7:45 pm
OH LA LA! min gud hva har jeg gjort!

jeg har ingenting å gjøre med å være fransk, jeg har ingenting å gjøre vite i hvilket språk jeg snakker, jeg gjentar, jeg bruker en oversetter, ønsker jeg å utløse en diplomatisk hendelse på emner språk!

Gjerne, er denne tegningen ikke min opprinnelig, jeg ville bare legge til min personlige touch som mange av dere!

Og det har gått 4 år siden jeg ser tegningene til alle på modellen Shipbucket, og noen er så vakker og så realistisk at, pluss jeg tegner på min PC i tre år.

Se på albumet mitt, og zaco8955 tror jeg har ti ganger mer på min PC!

[Profile] [Quote]
ZACO8955
Post subject: Re: CVG A.P-HanibalPosted: January 20th, 2011, 7:47 pm
OH LA LA! min gud vad har jag gjort!

Jag har ingenting att göra med att vara franska, har jag inget att vet på vilket språk jag talar, jag upprepar, jag använder en översättare, jag vill utlösa en diplomatisk incident om frågor språk!

Visst är denna ritning inte min från början, jag ville bara lägga till min personliga touch som många av er!

Och det har varit 4 år sedan jag titta på ritningar av alla på modell Shipbucket, och vissa är så vacker och så realistiskt att, plus Jag ritar på min dator i tre år.

Titta på mitt album och zaco8955 tror att jag har tio gånger mer på min PC!

[Profile] [Quote]
ZACO8955
Post subject: Re: CVG A.P-HanibalPosted: January 20th, 2011, 7:48 pm
ОН ла ла! Боже мой, что я сделал!

Я не имею ничего общего с французской быть, я ничего не знаю, на каком языке я говорю, я повторяю, я использую переводчика, я хочу, чтобы вызвать дипломатический инцидент по темам языке!

Конечно, этот рисунок не моя изначально, я просто хотел бы добавить свой личный контакт как многие из вас!

И это было 4 года, так как я смотреть чертежи на все модели Shipbucket, и некоторые из них так красиво и так реалистично, что, кроме того я делаю на моем компьютере в течение трех лет.

Посмотрите на мой альбом и zaco8955 думаю, что я в десять раз больше на моем компьютере!

[Profile] [Quote]
acelanceloet
Post subject: Re: CVG A.P-HanibalPosted: January 20th, 2011, 7:50 pm
and now in dutch XD

[Profile] [Quote]
ZACO8955
Post subject: Re: CVG A.P-HanibalPosted: January 20th, 2011, 7:50 pm
俄亥俄州啦啦! 我的上帝我做了什么!

我没有做是法国,我没有做什么语言,我知道在讲,我再说一遍,我用一个翻译,我想引发外交事件的专题语言!

当然,这不是我的画本来,我只是想添加许多你我的个人风格!

而且它已经四年,因为我看的模式Shipbucket每个人的图纸,有些是如此美丽,如此逼真,除了我在我的电脑画了三年。

看我的专辑和zaco8955想我已经十次在我的电脑吧!

[Profile] [Quote]
ZACO8955
Post subject: Re: CVG A.P-HanibalPosted: January 20th, 2011, 7:52 pm
OH LA LA! mein Gott, was habe ich getan!

Ich nichts mit Französisch zu tun haben, ich habe nichts zu wissen, in welcher Sprache ich spreche, ich wiederhole, ich habe einen Übersetzer, möchte ich einen diplomatischen Zwischenfall zu Themen auslösen Sprache!

Gewiss, diese Zeichnung ist nicht mein ursprünglich wollte ich nur meine persönliche Note wie viele von Ihnen zu addieren!

Und es ist mit 4 Jahren, seit ich die Zeichnungen von jeder auf dem Modell Shipbucket Uhr, und einige sind so schön und so realistisch, dass neben mir auf meinem PC für drei Jahre zu ziehen.

Schauen Sie auf mein Album und zaco8955 glaube, ich habe zehn Mal mehr auf meinem PC!

[Profile] [Quote]
ZACO8955
Post subject: Re: CVG A.P-HanibalPosted: January 20th, 2011, 7:54 pm
أوه تيكي! يا الهي ماذا فعلت!

أنا لا علاقة لها مع الفرنسيين ، وليس لدي ما لا تعرف في اي لغة وأنا أتكلم ، وأكرر ، وأنا استخدم مترجم ، أريد أن يؤدي الى حادث دبلوماسي بشأن مواضيع اللغة!

بالتأكيد ، هذا الرسم ليس لي في الأصل ، أردت فقط أن إضافة لمسة شخصية وحيث أن العديد من أنت!

وكان ذلك منذ 4 سنوات أشاهد الرسوم من الجميع على نموذج Shipbucket ، وبعضها جميل جدا وواقعية بحيث أنه ، وبالإضافة إلى ذلك أود أن ألفت على جهاز الكمبيوتر لمدة ثلاث سنوات.

نظرة على ألبومي zaco8955 وأعتقد أن لدي أكثر من عشر مرات على جهاز الكمبيوتر!

[Profile] [Quote]
ZACO8955
Post subject: Re: CVG A.P-HanibalPosted: January 20th, 2011, 7:55 pm
오 라 라! 세상에 내가 무슨 짓을 한거야!

난 프랑스되는와는 아무 상관도, 내가 번역기를 사용하여, 반복 어떤 언어들이 지금이 순간에 알지는 아무 상관 없어요, 난 주제에 대한 외교적으로 사건을 실행하려면 언어!

물론,이 그림은 원래 내 것이 아니에요, 그냥 당신 많은 개인적인 접촉을 추가하는 싶었어!

전 모델 Shipbucket에있는 모든 사람의 그림을 볼 때부터 그리고 4 년이 흘렀지만, 일부 너무나, 이외에 제가 3 년 동안 제 PC에 그려준 현실 아름답습니다.

내 앨범에보고 zaco8955 내가 10 번 내 PC에 더 많은 것 같아요!

[Profile] [Quote]
Display: Sort by: Direction:
[Post Reply]  Page 2 of 3  [ 30 posts ]  Return to “Beginners Only” | Go to page « 1 2 3 »

Jump to: